Naujienos

Nacionalinis verslo konsultantų tinklas (NVKT) 2016-07-22

UAB „Finansų sprendimai“ įtraukti į Nacionalinį verslo konsultantų tinklą (NVKT). Konsultantų tikslas – aukštos kokybės…

UAB „Finansų sprendimai“ įtraukti į Nacionalinį verslo konsultantų tinklą (NVKT). Konsultantų tikslas – aukštos kokybės konsultacijų teikimas verslo klientams. Verslo subjektai konsultuojami nemokamai – mokesčių, buhalterinės apskaitos, įmonės finansų valdymo klausimais. Verslo pradžios ir plėtros konsultacijos teikiamos ką tik įkurtiems ir iki 5 metų veikiantiemns smulkiojo ir vidutinio verslo subjektams.

2015 Lyderiai Lietuvoje 2016-04-05

Penki metai iš eilės įmonė turi aukštą kreditingumo reitingą – stipriausi Lietuvoje – Lyderiai 2015

Penki metai iš eilės įmonė turi aukštą kreditingumo reitingą – stipriausi Lietuvoje – Lyderiai 2015

Stipriausi Lietuvoje 2014 2014-11-10

Džiaugiamės, jog 3 metus iš eilės UAB „Finansų sprendimai“ suteiktas „Stipriausi Lietuvoje“ sertifikatas. Tokį mokumo…

Džiaugiamės, jog 3 metus iš eilės UAB „Finansų sprendimai“ suteiktas „Stipriausi Lietuvoje“ sertifikatas. Tokį mokumo reitingą turi tik 5% Lietuvoje veikiančių įmonių.

Įmonės darbuotojai spalio 23-25 d. dalyvavo konferencijoje FORUM ONE 2014-10-27

Spalio 23-25 d. Siemens Arenoje Vilniuje vyko didžiausia verslo ir lyderystės konferencija Vidurio Europoje. Forumo…

Spalio 23-25 d. Siemens Arenoje Vilniuje vyko didžiausia verslo ir lyderystės konferencija Vidurio Europoje. Forumo pranešėjai – daugiau kaip 15 pasaulinio lygio verslo lyderių ir neginčijamų savo srities autoritetų, tokių kaip Seth Godin, Bodo Schafer, Boris Grundl ir kt. Šioje konferencijoje dalyvavo bei patirties ir išminties sėmėsi ir UAB „Finansų sprendimai“ darbuotojai.

Juridinių asmenų dalyvių informacinė sistema JADIS 2014-08-05

Nuo 2014 m. rugpjūčio 1 d. VĮ „Registrų centras“ savitarnos sistemoje pradėjo veikti juridinių asmenų…

Nuo 2014 m. rugpjūčio 1 d. VĮ „Registrų centras“ savitarnos sistemoje pradėjo veikti juridinių asmenų dalyvių informacinė sistema JADIS. Prisijungę prie savitarnos sistemos mažųjų bendrijų (MB) vadovai (atstovai) ar jų įgalioti asmenys turi galimybę pateikti duomenis apie mažųjų bendrijų narius. Taip pat AB ar UAB vadovai ar jų įgalioti asmenys šioje sistemoje privalo pateikti duomenis apie jų vadovaujamų įmonių akcininkų pasikeitimus (išskyrus atvejus, kai įmonėje yra vienintelis akcininkas). Nuo šiol popierinių akcininkų sąrašų VĮ „Registrų centras“ nebepriima.

Atsisakoma socialinio draudimo pažymėjimų 2014-04-09

Nuo š. m. gegužės mėn. atsisakoma socialinio draudimo pažymėjimų, t. y. jų nereikės pateikti įsidarbinant…

Nuo š. m. gegužės mėn. atsisakoma socialinio draudimo pažymėjimų, t. y. jų nereikės pateikti įsidarbinant ir jie nebus išduodami SODROS skyriuose.

Priimant į darbą ar teikiant kitus SODROS pranešimus nebus privaloma nurodyti asmens socialinio draudimo numerio, užteks nurodyti asmens kodą (neturintiems lietuviško asmens kodo ši nauja tvarka negalioja).

Nuo gegužės mėnesio draudėjams teikti pranešimus SODRAI – duomenis apie apdraustuosius, išskyrus savarankiškai dirbančius asmenis – galima bus tik el. būdu.

MB (mažųjų bendrijų) nariams privalomos įmokos SODRAI atidėtos 2014-01-21

Nuo 2014 m. sausio 1 d. turėjo įsigalioti 2011 m. gruodžio 13 d. LR valstybinio…

Nuo 2014 m. sausio 1 d. turėjo įsigalioti 2011 m. gruodžio 13 d. LR valstybinio socialinio draudimo įstatymo 4, 7, 8, 16, 19 str. pakeitimo įstatymo 2 str. 3 d. nuostatos, kurios numato MB nariams privalomas mokėti VSD įmokas nuo min. mėnesinės algos (MMA).

2013 m. gruodžio 23 d. buvo priimtas LR valstybinio socialinio draudimo įstatymo 4, 7, 8, 16, 19 straipsnių pakeitimo ir papildymo įstatymo 6 str. pakeitimo įstatymas Nr. XII-727, kuriuo nukeliamos naujos VSD įmokų tvarkos įsigaliojimas iki 2015 m. sausio 1 d.

Nemanome, kad šis laikinas VSD mokesčių nukėlimas padidins Mažųjų bendrijų (MB), kurios buvo skambiai pristatytos kaip verslumo skatinimo priemonė, populiarumą.

Suteiktas sertifikatas „Stipriausi Lietuvoje 2013“ 2013-12-06

Antri metai iš eilės Creditinfo Lietuva sertifikatas „Stipriausi Lietuvoje 2013“ įteiktas UAB „Finansų sprendimai“. Tokį…

Antri metai iš eilės Creditinfo Lietuva sertifikatas „Stipriausi Lietuvoje 2013“ įteiktas UAB „Finansų sprendimai“. Tokį mokumo reitingą turi tik 4% Lietuvoje veikiančių įmonių.

stipriausi-lietuvoje-lt-2013

LIETUVOS BANKAS suteikė licenciją 2013-02-13

LIETUVOS  BANKAS  suteikė UAB „Finansų sprendimai“ licenciją teikti šias paslaugas: pavedimų priėmimas ir perdavimas; investavimo…

LIETUVOS  BANKAS  suteikė UAB „Finansų sprendimai“ licenciją teikti šias paslaugas:

pavedimų priėmimas ir perdavimas;

investavimo rekomendacijų teikimas;

įmonių konsultavimas kapitalo struktūros, verslo strategijos ir kitais su tuo susijusiais klausimais, taip pat teikti patarimus ir paslaugas, susijusias su įmonių reorganizavimu ir įsigijimu;

investiciniai tyrimai, finansinė analizė ar kitos bendro pobūdžio

rekomendacijos, susijusios su sandoriais dėl finansinių priemonių;

su finansinių priemonių platinimu susijusios paslaugos.

Stipriausi Lietuvoje 2012 2012-11-07

Creditinfo Lietuva sertifikatas „Stipriausi Lietuvoje 2012“ įteiktas UAB „Finansų sprendimai“ Malonu pranešti, jog UAB „Finansų…

Creditinfo Lietuva sertifikatas „Stipriausi Lietuvoje 2012“ įteiktas UAB „Finansų sprendimai“

Malonu pranešti, jog UAB „Finansų sprendimai“ buvo įvertinta ir gavo sertifikatą „Stipriausi Lietuvoje 2012“. Tai sertifikatas, kuris patvirtina, jog įmonė yra patikima ir laiku vykdo savo finansinius įsispareigojimus. Tokį mokumo reitingą turi tik 5 % Lietuvoje veikiančių įmonių.

stipriausi_2012

Įmonių įsigijimai ir pardavimai 2012-04-16

Įmonių įsigijimai ir susijungimai iš esmės reiškia verslo pirkimą ir pardavimą. Įmonių susijungimas suprantamas kaip…

Įmonių įsigijimai ir susijungimai iš esmės reiškia verslo pirkimą ir pardavimą.

Įmonių susijungimas suprantamas kaip dviejų verslų sujungimas vienodomis sąlygomis, tačiau Lietuvoje dažniausiai jungiasi verslai, kai viena įmonė dominuoja prieš kitą. Iš esmės tai yra įsigijimo sandoris, kai viena įmonė perka kitą.

Įmonių įsigijimai padažnėja tuomet, kai tikimasi, kad ateityje bus geriau arba bent jau neblogiau negu yra dabar.

Įmonių įsigijimo priežasčių gali būti daug: unikali pozicija rinkoje, veiklos efektyvumas, sinergijos galimybė, konkurencijos mažinimas, naujų produktų ir klientų paieška. Įmonės augimas yra įprastas, savaime suprantamas dalykas, todėl sakoma „ kas neauga – tas miršta“.

Įmonė gali augti iš savo vidinių resursų ( organiškas augimas) arba įsigyti kitą įmonę. Organiškas augimo būdas yra mažiau rizikingas, pigesnis (nereikalaujantis didelių investicijų, tačiau ilgiau trunkantis).

Augimas per įsigijimus tampa aktualus, kai organiškas augimas yra nepakankamas, nežadantis didesnės investuoto kapitalo grąžos. Įsigijimas galimas dviem būdais:

1. Turto įsigijimas;

2.  Akcijų įsigijimas.

Turto įsigijimas – perkamas tam tikros įmonės turtas, tam tikros rūšies investicija, nėra jokių  nebalansinių įsipareigojimų, lengva gauti finansavimą – greitas sandoris.

Akcijų įsigijimas – pirkdama akcijas įmonė prisiima ne tik visą įmonės turtą, bet ir įsipareigojimus, įmonės veikla nesustoja, tačiau sunkiau gauti finansavimą, ilgiau užtrunka derybų procesas.

Kuo sandoris didesnis tuo jis sudėtingesnis, tam reikia specifinių žinių, norint jį sėkmingai užbaigti. Mūsų finansų patarėjai pakonsultuos įmonių įsigijimo ir pardavimo klausimais, padės surasti tinkamų įmonių  ir investicijų, organizuos įsigijimo ir pardavimo procesą, atstovaus Jūsų interesams derybų metu, paruoš visus reikalingus vertinimus, analizę, padės gauti finansavimą ir užbaigti sandorį.

Trumpas paaiškinimas apie įmonių bankrotą 2012-01-01

Bankrotas – tai nemokios įmonės būsena, kai įmonei teisme yra iškelta bakroto byla arba kreditoriai…

Bankrotas – tai nemokios įmonės būsena, kai įmonei teisme yra iškelta bakroto byla arba kreditoriai įmonėje vykdo bankroto procedūras ne teismo tvarka.

Įmonės nemokumas – tai būsena, kai įmonė nevykdo įsipareigojimų, pavyzdžiui, nemoka skolų, neatlieka darbų, o pradelsti įmonės įsipareigojimai viršija pusę į jos balansą įrašytos turto vertės.

Kreditoriai – tai fiziniai ir juridiniai asmenys, turintys teisę reikalauti iš įmonės įvykdyti prievoles ir įsipareigojimus; taip pat tai gali būti teismo paskirtas fizinis ar juridinis asmuo, kuris turi teisę teikti įmonių bankroto administravimo paslaugas, šią teisę įgijęs bankroto įstatymo ir su jo įgyvendinimu susijusių teisės aktų tvarka.

Tarp kreditorių ir įmonės kartais gali būti sudaroma taikos sutartis – tai susitarimas tęsti įmonės veiklą, kai įmonė prisiima tam tikrus įsipareigojimus, o kreditoriai sutinka atidėti, sumažinti arba atsisakyti kai kurių reikalavimų.

Dažniausiai taikomi bankroto būdai yra šie:

  • Teismo tvarka.
  •  Neteismine tvarka.


Gali būti taikomas ir supaprastintas bankroto variantas. Tai teismo tvarka vykdomos įmonės bankroto procedūros, kai įmonė neturi turto arba jo nepakanka teismo ir administravimo išlaidoms apmokėti.

Kokie dokumentai reikalingi norint įsteigti įmonę? 2011-12-30

Iškyla painus klausimas: kokie dokumentai reikalingi norint įsteigti įmonę? Prieš steigiant įmonę Jūs turite pateikti…

Iškyla painus klausimas: kokie dokumentai reikalingi norint įsteigti įmonę?

Prieš steigiant įmonę Jūs turite pateikti šiuos dokumetus ir informaciją:

  • Įmonės pavadinimas  (Patikrinti, ar neužimtas būsimos įmonės pavadinimas, galite Registrų centro puslapyje.)
  • Įmonės steigėjo (-ų) vardas, pavardė, asmens kodas, adresas; jei steigėjas – ne fizinis, o juridinis asmuo, tuomet pateikiami jo duomenys;
  • Įmonės direktoriaus vardas, pavardė, asmens kodas, adresas;
  • Numatomi valdymo organai;
  • Įmonės įstatinio kapitalo dydis, nominali akcijų vertė, valdomos dalys;
  • Registracijos adresas.

    Plačiau apie mūsų įmonių steigimo paslaugas čia.

  • Steigiamų įmonių rūšys ir bruožai 2011-12-30

    Tad pirmiausia – kokių tipų būna įmonės ir ką galite įkurti? Pasirinkimų turite tikrai daug,…

    Tad pirmiausia – kokių tipų būna įmonės ir ką galite įkurti? Pasirinkimų turite tikrai daug, todėl norint tinkamai išsirinkti, reikėtų žinoti pagrindines įmonių rūšis ir bruožus.

    Akcinė bendrovė: statusas – juridinis asmuo; steigėjų ir akcininkų skaičius neribojamas; įstatinis kapitalas ne mažesnis nei 150 000Lt; valdymas – visuotinis akcininkų susirinkimas, stebėtojų taryba, valdyba, administracijos vadovas; veikla gali būti bet kokia nedraudžiama įstatymo.

    Uždaroji akcinė bendrovė: statusas – juridinis asmuo; steigėjų ir akcininkų gali būti ne daugiau nei 250; įstatinis kapitalas ne mažesnis nei 10 000Lt; valdymas – toks pat, kaip ir akcinės bendrovės; veikla gali būti bet kokia nedraudžiama įstatymo.

    Žemės ūkio bendrovės: statusas – juridinis asmuo; sudaro ne mažiau kaip 2 veiksnūs fiziniai asmenys; minimalus įnašas – 100Lt; valdymas – narių susirinkimas, valdyba (administracija); veikla – ne mažiau kaip 50% įplaukų už žemės ūkio produkciją ir paslaugas žemės ūkio gamybai.

    Kooperatinės bendrovės: statusas – juridinis asmuo; steigėjai – ne mažiau kaip 5 pilnamečiai asmenys; nariai – ne mažiau kaip 5 fiziniai ar fiziniai ir juridiniai asmenys; kapitalas – kintamas; valdymas – narių susirinkimas (kai narių daugiau negu 100, galima pakeisti įgaliotinių susirinkimu), valdyba arba valdytojas; veikla gali būti bet kokia nedraudžiama įstatymo.

    Tikroji ūkinė bendrija: statusas – juridinio asmens; sudaro ne mažiau kaip 2 ir ne daugiau nei 20 narių; kapitalas – nereglamentuojamas; valdymas – jos valdymo, reikalų tvarkymo taisyklės bei jų keitimo sąlygos nustatomos bendrosios jungtinės veiklos sutartyje; veikla gali būti bet kuri nedraudžiama įstatymo.

    Komandinės ūkinės bendrijos: statusas – juridinio asmens; sudaro ne mažiau nei 2 ir ne daugiau kaip 20 narių, iš jų bent vienas tikrasis narys ir bent vienas narys komanditorius; kapitalas – nereglamentuojamas; valdymas – valdymo, reikalų tvarkymo taisyklės bei jų keitimo sąlygos nustatomos bendrosios jungtinės veiklos sutartyje; veikla gali būti bet kokia nedraudžiama įstatymo.

    Individuali įmonė: statusas – juridinio asmens; veikla gali būti bet kokia nedraudžiama įstatymo.

    UAB Finansų sprendimai siūlo įmonių steigimo paslaugas Kaune ir visoje Lietuvoje, plačiau: įmonės steigimas ir paslaugų įkainius galite rasti čia.

    Sėkimingas verslo pradėjimas – planuokite įmonės veiklą 2011-12-30

    Verslo pradėjimas – labai svarbus žingsnis Jūsų gyvenime. Prieš pradėdami dėlioti pirmuosius žingsnelius verslo sferoje,…

    Verslo pradėjimas – labai svarbus žingsnis Jūsų gyvenime. Prieš pradėdami dėlioti pirmuosius žingsnelius verslo sferoje, turite padaryti daug sprendimų ir apmąstymų.

    Jau išsirinkote sau tinkamiausią verslo formą? Tuomet pats laikas pradėti planuoti visą veiklą žingsnelis po žingsnelio! Nuo sėkmingo verslo pradėjimo Jus skiria vos aštuoni nedideli laipteliai, kuriuos turite įveikti.

    Pirmasis – misija, vizija ir vertės ataskaita. Pagalvokite, dėl kokių dalykų Jūsų įmonė bus prisimenama. Pabandykite atsakyti į šiuos klausimus: kodėl žmogus turėtų rinktis būtent Jūsų siūlomą prekę ar paslaugą? Ir apskritai – kas bus Jūsų klientas? Galite pabandyti atsakyti sau į šiuos klausimus raštu atskirais nuosekliais sakiniais arba kurpti bendrą minčių kratinį, kuriame vėliau atrasite aukso vertų žodžių.

    Antrasis laiptelis – vizijos suformulavimas arba iliuzija, ką Jūsų įmonė turėtų pasiekti per 5 ar daugiau metų. Paprastai tai yra neilgas pareiškimas, kuriame atsakote į tokius klausimus: kas dabar atrodo galbūt ir neįmanoma Jūsų įmonei, tačiau ateityje, remiantis įgyjama patirtimi, stiprybe, ištekliais bus nesunkiai pasiekiama? Ar vizija yra sudėtinga ir aiški? Jei ne, tuomet padarykite ją tokia.

    Trečias dalykas, kurį turite atlikti – apibrėžti savo vertybes vertybių ataskaitoje. Jūsų įmonės kultūra priklausys nuo vertybių, kurias įtrauksite į savo strateginį planą. Užrašykite žodžius, kurie apibūdina Jūsų norimas turėti įmonėje vertybes – atsižvelgimas į kliento poreikius, paslaugus, aukštos kokybės aptarnaujantis personalas, vientisumas, kompetencija, kūrybiškumas ir daugelis kitų.

    Ketvirta – nustatykite savo įmonės stpriąsias puses. Ką Jūsų kompanija atliks nepriekaištingai? Galbūt tai susiję su teikiamomis paslaugomis, produktais ar darbuotojais? Stiprybių sąrašas turėtų būti sudarytas iš maždaug 1-5 punktų. Tai svarbūs elementai, į kuriuos verta investuoti ir juos skatinti.

    Priešingai nei ketvirtame žingsnelyje, penktajame turite surašyti savo įmonės galimus trūkumus. Ką galėtumėte padaryti geriau? Tai turi būti sąrašas, sudarytas iš 3-5 punktų apie dalykus, kuriuos norėtumėte ateityje vis tobulinti.

    Šešta ir septinta pakopos – tai neilgi sąrašai, sudaryti iš 1-4 punktų. Šeštajame rašote, kokios Jūsų įmonės galimybės, septintajame – išorės grėsmes. Kuriant šeštąjį ir septintąjį žingsnius, Jums reikės apsvarstyti galimus geriausius ir blogiausius scenarijus, galinčius susiklostyti Jūsų įmonės veikloje, kuriuos sukuria aplinkos veiksniai: verslo aplinkos pokyčiai (politinius, teisinius, socialinius, techninius), pramonės pasikeitimai (nauji konkurentai, alternatyvūs produktai ar paslaugos Jūsiškiams), rinkos pokyčiai (jos augimas, mažėjimas, naujos atsiradimas), o galbūt kažkas nutinka su Jūsų konkurentais (bankrutuoja, kokios jų stiprybės ir silpnosios vietos).

    Paskutinis, bet tikrai ne mažiausiai svarbus yra aštuntasis žingsnis. Remdamiesi savo misijos ir vizijos aprašymais, atsakykite į šiuos ir panašius klausimus: kaip Jūs pasieksite savo viziją būdami dabartinėje vietoje (esami produktai/paslaugos, žmonės, ištekliai, aplinka ir kt.)? Ką turite padaryti norėdami įgyvendinti savo viziją dar šiandien? Tuomet peržvelkite savo silpnybių sąrašą. Ar trukdo šie dalykai labiau išplėtoti ir turėti didesnį pelną nešantį verslą? Kaip juos būtų galima išspręsti? Galbūt rasti tinkamiems sprendimams ir apsisaugoti nuo klaidų reikalingas strateginis planas?

    Kai įvykdote visus šiuos punktus, iškyla kitas nemažiau painus klausimas: kokie dokumentai reikalingi norint įsteigti įmonę?

    Įmonės steigimas ar pirkimas? Ką pasirinkti? Privalumai ir trūkumai 2011-09-01

    Lietuvoje vis dažniau, pradedant naują verslą, vietoje UAB steigimo procedūros pasirenkamas naujos įmonės (UAB) akcijų…

    Lietuvoje vis dažniau, pradedant naują verslą, vietoje UAB steigimo procedūros pasirenkamas naujos įmonės (UAB) akcijų pirkimas-pardavimas, kitaip UAB pardavimas. Kokios priežastys lemia tokį pasirinkimą?

    UAB steigimas daugeliui yra nepatrauklus dėl ilgai trunkančio ir daug procedūrų reikalaujančio UAB steigimo proceso. UAB steigimas užtrunka nuo 7 iki 10 dienų (UAB pavadinimo rezervavimas, įmonės buveinės adreso paieška, dokumentų parengimas, tvirtinimas pas notarą, kaupiamosios sąskaitos atidarymas banke, įstatinio kapitalo įnešimas, UAB registravimas Juridinių asmenų registre, atsiskaitomosios sąskaitos atidarymas banke, antspaudo užsakymas bei gamyba ir t.t.)

    Kita svarbi priežastis – lėšų trūkumas. UAB steigimas nepatrauklus dėl to, kad reikalingos lėšos įstatinio kapitalo suformavimui (minimalus įstatinio kapitalo dydis – 10.000 Lt)

    Dėl šių priežasčių vietoje UAB steigimo pasirenkamas UAB pirkimas. Tai greitesnis, patogesnis ir pigesnis būdas pradėti naują verslą.

    UAB pirkimas (UAB pardavimas) – naujai įsteigtos įmonės (UAB), pilnai paruoštos darbui, nevykdžiusios jokios veiklos, pirkimas (pardavimas). Įmonės (UAB) pardavimo proceso metu pasirašoma UAB akcijų pirkimo-pardavimo sutartis ir visi kiti reikalingi dokumentai. Įmonės (UAB) pirkimo-pardavimo dokumentai parengiami per trumpą laiką. Nauju įmonės akcininku ir vadovu galima tapti tą pačią dieną, kai yra perleidžiamos įmonės (UAB) akcijos.

    UAB įsigijimo paslauga ypač aktuali užsienio piliečiams, kadangi per 1 dieną galima atlikti visas su UAB įsigijimu susijusias procedūras.

    Įmonės (UAB) įsigijimas gana plačiai taikomas ir užsienio valstybėse.

    Svarbu pažymėti, jog įmonės (UAB) įsigijimas sukelia ir tam tikrą riziką (finansinėje apskaitoje gali būti nenurodyti visi įsipareigojimai ar laidavimai (suteiktos garantijos), neteisingai apskaityti ir sumokėti mokesčiai). Todėl labai svarbu įmonę (UAB) pirkti iš patikimo pardavėjo, geriausiai juridinio asmens, kuris steigia įmones (UAB), specialiai skirtas pardavimui.

    Daugiau apie informacijos įmonių steigimą galite rasti čia. O jei domina būtent UAB įmonės steigimas galite paskaityt čia

    Jei turite klausimų, kreipkitės tel. +370 676 66572 arba rašykite el.paštu info@finansusprendimai.lt.

    Daugiau informacijoswww.finansusprendimai.lt

    Be teisingos apskaitos negali būti sėkmingo verslo 2011-08-23

    Buhalterinė apskaita yra būtina kiekvieno verslo dalis. Kiekvienas įvykdytas sandoris – pirkimo, pardavimo ir kt….

    Buhalterinė apskaita yra būtina kiekvieno verslo dalis. Kiekvienas įvykdytas sandoris – pirkimo, pardavimo ir kt. – fiksuojamas buhalteriniu įrašu. Buhalterija – verslo dalis, reikalaujanti daug žinių ir laiko sąnaudų, todėl jai reikia skirti pakankamai dėmesio. Pasinaudojus buhalterinės apskaitos duomenimis galima gauti daug patikimos informacijos apie kompanijos verslo būklę. Jeigu Jūsų verslas yra vidutinio dydžio, verta apsvarstyti kompiuterizuotos buhalterijos galimybę.

    Yra daug įmonių, teikiančių buhalterinės apskaitos paslaugas, todėl, pasirenkant įmonę svarbu, jog ji atitiktų konkretaus verslo reikalavimus, prisiimtų pilną materialinę atsakomybę.

    Kaip nepatekti į nemokumo pinkles. 2011-08-08

    Lietuvoje finansų valdymo poreikis atsirado kartu su rinkos ekonomika. Nesvarbu, ar tai būtų asmeniniai finansai…

    Lietuvoje finansų valdymo poreikis atsirado kartu su rinkos ekonomika.

    Nesvarbu, ar tai būtų asmeniniai finansai ar įmonių finansų valdymas, tam, kad pasiektume gerų rezultatų, reikalingos žinios ir patirtis.

    Kiekvienas priimtas verslo sprendimas atsispindi ir įmonės finansuose, todėl labai svarbu, jog įmonių vadovai suprastų finansų valdymą, būtų aktyvūs ir lankstūs priimant sprendimus, žinotų ir atsižvelgtų į visus įmonės veiklos niuansus. Nuo to, kokioje verslo vystymosi stadijoje yra įmonė, priklauso ir atitinkamų sprendimų priėmimas. Finansų valdymo poreikis išlieka visą įmonės gyvavimo laikotarpį. Dauguma įmonių bankrutuoja todėl, kad blogai valdomi finansai, neatsižvelgiama į ekonomikos nepastovumą, cikliškumą.

    Nemažiau svarbūs yra ir asmeniniai finansai. Nuo finansinių sprendimų priklauso ir asmeninė finansinė gerovė ateityje. Asmeniniai finansai turi būti valdomi atsižvelgiant į žmogaus gyvenimo ciklą. Keičiantis amžiui, kiekvieno žmogaus pajamos kinta. Dažniausiai pagunda skolintis kyla tuomet, kai pajamos yra didžiausios, tačiau tai ir yra labai pavojinga, nes sunku įvertinti, kokios pajamos bus po 5-25 metų, tuo tarpu įsipareigojimai visą laikotarpį išliks tokie patys. Smarkiai sumažėjus pajamoms bus sunku atiduoti skolas, todėl skolinantis labai svarbu atsižvelgti į gyvenimo, verslo, ekonomikos ciklus bei nepamiršti, jog įsipareigojimai išliks ilgą laiką, o pajamos gali ir smarkiai kisti. Optimalu, kai pajamoms augant išlaidos išlieka tokios pačios ar didėja labai nežymiai, tuomet, netgi pajamoms sumažėjus, bus nesudėtinga išlaikyti panašų gyvenimo lygį.

    UAB „Finansų sprendimai“

    Direktorė Edita Slavinskienė

    Finansų makleris

    UAB steigimas be įstatinio kapitalo – tik 999 Lt !!! 2011-08-01

    Suformuojame įstatinį kapitalą 10.000 Lt (galime ir didesnį). Įmonę įsteigiame per 2 dienas, perleidžiame per…

    Suformuojame įstatinį kapitalą 10.000 Lt (galime ir didesnį).

    Įmonę įsteigiame per 2 dienas, perleidžiame per pusvalandį.

    AKCIJA – UAB įmonės steigimo kaina tik nuo 949 Lt 2011-06-27

    AKCIJA – UAB steigimo kaina tik nuo 949 Lt, plačiau apie UAB steigimą galite skaityt…

    AKCIJA – UAB steigimo kaina tik nuo 949 Lt, plačiau apie UAB steigimą galite skaityt čia. Įmonių steigimas tik per 2 darbo dienas, plačiau galite skaityt čia. Steigiantiems įmonę pas mus darbų saugos ir priešgaisrinės saugos dokumentacijos parengimas tik 500 Lt, o UAB akcininkų vertybinių popierių apskaitos dokumentų parengimas tik 1 Lt !! KONSULTACIJOS NEMOKAMAI !! Akcija vis dar galioja !!!

    Gaminame antspaudus. Tvarkome buhalterinę apskaitą.

    Galime įsteigti UAB be privalomo 10.000 Lt įstatinio kapitalo formavimo.

    Suteikiame juridinį adresą įmonės registracijai Kaune, Vilniuje bei Klaipėdoje už vienkartinį mokestį.

    Parduodame naujas, veiklos nevykdžiusias, UAB. Registracija Kauno mieste.

    Perkame įmones, gali būti su skolomis.